Gårdagen

IGÅR: så mötte jag upp Fillan o Madde runt 10 i 6 sen drog vi till tunnelbanan eftersom vi skulle t Hanna o Elin.
på vägen dit så höll ja o madde på o garva jätte mkt för fillan va as roligt , när hon pratade om ett konpass :p
haha sen när vi kom dit så fick vi jätte goda välkommsdrinkar o så.. vi åt jätte god mat o hade de trevligt senare på kvällen runt tio så satte vi på paranomal activity 2 fast tyckte faktiskt inte den var så läskig bara någon gång..
Efter vi sett klart på paranomal activity så kollade vi på the mirror 2 (tror den hette så;) och den var mest äcklig tyckte jag.. men vi hade de iaf. jätte roligt :) sen runt 12 så drog jag madde o fillan hem eller asso ´maddes roliga pappa kom o hämtade oss (: ahah jag o madde satt o as garva hela vägen hem till mig medans maddes pappa satt o skrämde upp fillan x) hahahhaha


                                 
                                                                  (Lejla,Angelica,Madde)


Kommentarer
Postat av: Annika

sv: jaha, då är jag med!

2011-04-03 @ 13:47:59
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0