1 April


hej nu har jag fixat klar mina små pressent påsar som Hanna och Elin
kommer få imorn ! målade nyss naglarna min min lillasyster Hanna..
haha många som heter Hanna..?? :p idag så var de skola som vanligt
och jag va helt själv i min klass idag igen:o ussh.. men fick äta lunch
och så med fillan o gänget x) hihi sen efter hade jag håltimme i en
timme.. drygt när man är själv så gick bara upp till klassrummet och
väntade orkade nt gå någon annanstans... ahah men efter jag typ
suttit där 5/10 min så kom Norton,Jonte o Matti o började kasta godis?
haha dom hade någon konstig tävling om vem sum kunde kasta när-
mast en linje men sen kom en lärare o fick typ flipp och hämtade
städgrejjs som matti fick städa med x) hahah aa efter skolan så gick
jag och angelica till det där cafeet vi var på i onsdags för att vi skulle
prata med en tjej där.. men bara för de så hade hon typ dragit hem..??
^^ så de får väl bli ngn annan dag då.. men ska käka nu så hejjdå

KyssN Tess


Kommentarer
Postat av: Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

nänä INTE HÄR, men HAR DU BLIVIT LURAd då???

Jag går inte på sådant längre, gör du?



Tass tass

2011-04-01 @ 19:34:35
URL: http://katternasblogg.blogg.se/
Postat av: maria nilsson

förlåt att du satt sj, trodde du va med några. DU borde ha sagt till mig. jag bara gick :(

2011-04-02 @ 02:06:23
URL: http://keaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0